2012/08/04

YOUR SHIT BUMS ME OUT / DAY & NIGHT

DAY: Linne - UNIF / kjol - Romwe / boots - H&M / skärp - Nelly / ryggsäck - Modekungen / halsring - Gina Tricot / läppstift - Topshop
NIGHT: Linne & keps - UNIF / kjol - Romwe / klackar - Bubbleroom / väska - Monki / nagellack - Kan Dee Shop

Ett av mina favoriplagg från UNIF Clothing är det här linnet med texten "Your shit bums me out" så igår kväll tänkte jag att jag skulle pilla ihop ett outfitkollage med den. Det slutade med två olika kollage eftersom jag hade två helt olika idéer i huvudet & inte kunde bestämma mig för vilken av dom jag skulle köra på. Outfiten i det översta kollaget är en lite mer vardaglig som jag skulle kunna tänka mig att bära under en dag på stan till exempel, & den undre outfiten skulle jag välja till lite festligare tillfällen. Det fina med såna här linnen/avklippta t-shirtar är ju just, tycker jag, att man kan variera dom så mycket & matcha med så många olika saker så att dom passar till alla tillfällen!
Vilken outfit gillar ni bäst? Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar