2012/08/11

THE DEADLY RHYTHM

Hallå där. Ursäkta utebliven bloggning IGEN (jag är fan omöjlig) men jag har varit i Tranås typ hela dagen, sen hem & duscha & sen till Svampbob. Har alltså inte kunnat sitta vid datorn på hela dagen. Imorgon blir det dock som vanligt igen så misströsta inte! Nu ska jag fortsätta läsa True Blood & kanske varva med lite Refused-lyssnande. Puss.
PS. Jag vet att min blogg inte har en stor läsarskara, men till er fina människor som faktiskt läser: använd gärna reaktionsknapparna (oh god love ya/shut the fuck up) som finns nedanför inläggen & kommentera mer än gärna! Jag vill veta vad ni vill läsa & vad jag gör bra respektive dåligt. Men det går liksom inte utan respons så det skulle vara jättefint om ni ville ge mig lite av den varan :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar