2012/07/02

POP THAT PRETTY QUESTION RIGHT NOW BABY

Här sitter jag & nördar mig i mina glasögon som jag typ aldrig har på mig offentligt men som är på konstant hemma. Man vill ju inte bli ännu mer blind än man redan är, så att säga. Om ni förresten undrar vad det där stora, svarta, konstiga är så är det mitt ben. Så. Hursomhelst. Bilderna speglar kanske en bråkdel av min lycka över vad som komma skall. Imorgon åker jag nämligen till Boxholm för att spendera ungefär två dagar med dom två bästa i världen. Det ska solas & ätas pizza bland annat & det ska bli hur skönt som helst.
Vad gäller bloggningen så har jag förprogrammerat lite inlägg som jag hoppas kommer komma upp som dom ska (har aldrig förprogrammerat innan så jag hoppas det inte strular). Kanske kommer jag mobilblogga nånting också, så det löser sig.
Ha det fett bra nu för det ska jag ha! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar