2012/05/30

EN LITEN FÖRKLARING

Som ni vet var jag upptagen med mitt historia-arbete igår. Så även idag, & så kommer det fortsätta vara under dom närmsta dagarna. Jag är väldigt stressad just nu, både över skolarbete & andra saker. Mest skolarbete. Jag har en fördjupning inom modehistoria som ska vara inlämnad & klar om cirkus fem dagar, samma dag som jag har två prov. Så ja, ni kanske förstår att jag har lite annat att stå i än att blogga. Det är inte min mening att klaga, jag hatar att klaga & jag hatar folk som klagar, men jag vill att ni ska veta att jag är väldigt stressad just nu. & när jag blir stressad tappar jag kreativitet till allt annat som inte har med det som jag är stressad över att göra. Därför kommer det nog att vara lite tomt här under ett par dagar. Jag kanske lägger upp något litet inlägg men det blir inte mycket. Mest beror det på mitt arbete om modehistoria. Jag vill göra ett så bra arbete som möjligt eftersom det handlar om något som jag verkligen brinner för: mode, stil & kläder. Samtidigt vill jag inte behöva stressa & må dåligt över någonting som jag egentligen tycker är jätteroligt, då blir det ju helt fel. Därför vill jag ha så mycket tid som möjligt till att kunna prestera så bra som jag bara kan. & det är tråkigt när bloggen blir lidande för det, men så måste det bli ibland. Just nu är jag tom på både tid & inspiration för att kunna blogga bra. Men allting kommer bli som vanligt igen om ett par dagar när jag fått mer kontroll över situationen.
Hoppas ni förstår. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar